Cyberwolf verzorgt cyber security voor privé personen. Bij dit high-level premium product focussen wij ons voornamelijk op de beleving; bij iedere leave behind kan je iets 'speciaals' en intrigerends vinden dat de verbeelding prikkelt. Op deze manier tracht Miss Blush de klant - ook thuis - mee te betrekken in het verhaal van deze 'secret society' waar ze deel van uitmaken. Van business cards die je pas kan lezen als je het hoesje verwijdert, brochures die in spiegelbeeld gedrukt zijn op spiegelpapier, inloggen op de website dat pas kan na je de code ziet verschijnen bij het verwijderen van de afscheurstrook van je persoonlijke uitnodiging. Van de sokken blazend much? James Bond is er niks tegen!
Deze brand new low calorie drinks zijn laag in calorieën en suikers, biologisch en gemaakt met verse natuurlijke ingrediënten van hoge kwaliteit zonder onnodige toevoegingen. Bovendien is SQWZ 100% CO2 neutraal en is verpakt in een 100% recyclebaar blik. Just how we like it! Voor dit project werkte Miss Blush samen met bureau Willems Peters. Zij ontwierpen de geweldige poppy verpakking, wij creëerden de wereld; branding, website, social media concepten, photoshoots, copywriting,... You name it, we did it! Are you ready for a very seductive and delicious squeeze affair?
In 1897 werd er voor het eerst water gezocht - en gevonden - in het park van de legendarische villa ‘Pierre Blanche’. Anno 2022 herinnert de oorspronkelijke bron en het zuivere water nog aan die tijden. Ter gelegenheid van Ginstberg’s 125-jarig bestaan, ontwierp Miss Blush een animated logo in de vorm van een druppel dat centraal staat voor heel deze campagne. Ook het campagnebeeld namen wij voor onze rekening. Ginstberg is helemaal klaar voor de volgende 125 jaar… en wij ook!
Play anywhere met de Play & Go opbergmatten en -tassen. Deze unieke instant opruimbare - en rommelvrije! - speelruimte blijft een toppertje. Een catalogus vol speelsheid en plezier werd ontworpen door Miss Blush, want daar houden wij uiteraard van! Ook de hierbij horende creatieve 'brainwork' van vernieuwende concepten en campagnebeelden namen wij voor onze rekening.
ColorCasa is geen klassiek immokantoor, wél eentje dat klanten altijd op de eerste plaats zet. Deze 'Sherlock Homes' kleuren graag buiten de lijntjes en speuren verder dan hun neus lang is. Geen uitdaging is voor hen te groot en geven graag kleur - letterlijk én figuurlijk! - aan de klanten hun nieuw verhaal. Miss Blush verzorgde hun nieuwe branding (logo, website, visuals, social media,...), waarbij de kleurrijke persoonlijkheid van Colorcasa én hun dynamisch en ambitieus team mooi in de verf komt te staan. Welkom thuis!
Trayco is sterk in het produceren, innoveren en installeren van kabeldraagsystemen. Maar niet alleen dat! Er wordt met jou mee gedacht over de juiste producten, veiligheid, een efficiënte installatie,… Echte go-getters, just how we like it! Miss Blush verzorgt voor hen… uhm, alles wat je oog maar kan spotten. Van het begin tot het einde werken we alles tot in de puntjes uit; catalogussen, flyers, animaties, explainer videos,,… We make not-so-sexy products look smokin’ hot!
Spaarboeken brengen helaas niets meer op, toch hebben ook de grootste durvers vaak een extra duwtje in de rug nodig om de eerste stap te zetten naar beleggen. Winpact helpt je hierbij om jou op een laagdrempelige manier wegwijs te maken in de wondere wereld van duurzaam beleggen. Want... sustainability + finance = the best of both worlds! Miss Blush ontwikkelde verschillende persona's die in de Winpact wereld wonen; ze hebben elk een lighthouse én een specifieke peiler. Zo kan jij kiezen welke persona het best aansluit bij jou en jouw noden! Als team werkten we alles uit van A tot Z, gaande van het logo, het bepalen van de persona's en de branding. The sky is the limit!
Jaarlijks worden alle dealers door STAS uitgenodigd en hen de nieuwe strategie uit de doeken gedaan. Miss Blush ging ‘all-in’ en creëerde voor deze speciale dag een uitgekiende mini-branding dat volledig aansluit bij de huidige STAS branding. You name it, we did it: save-the-dates, uitnodigingen, animaties, wachtschermen,… tot zelfs de keynotes werden zorgvuldig door ons onder de loep genomen en vormgegeven.
Voor iedere gelegenheid verzorgt deze kaartjesfabriek negen speelse en stylish collecties die non-stop worden vernieuwd en aangevuld door Miss Blush. De creativiteit van onze designers kent geen grenzen en Enfant Terrible is dan ook hun speeltuin. Met reeds 500 verkooppunten op de teller in België, breiden zij gestaag hun kaartjes- en stationary imperium uit om zo vervolgens heel de wereld te veroveren. Onze grootste wens? Je doen glimlachen bij het zien van onze geestige creaties, want daar doen we het voor. 100% Belgian design and 100% fun, just how we like it!
Tijdens de coronacrisis ontstond het bedrijf 'moduus' dat duurzame, architecturale houten bijgebouwen ontwerpt en bouwt. Voor ons avontuur met hen - één met de natuur en slow, sustainable living - creëerden we heel hun minimalistische branding, dat volledig aansluit bij het design van hun bijgebouwen. Logo, brochures, visitekaartjes, website, social media,... you name it. Wij kunnen alvast niet wachten om lekker vanuit een moduus te genieten!
Met een STAS-trailer rij je als chauffeur je ganse leven. Niet alleen omdat het - tussen ons gezegd en gezwegen - de beste kippers en zelflossers op de markt zijn, maar ook omdat de mensen die kiezen voor STAS passie voor het merk hebben. Het wordt als het ware overgedragen van vader op zoon (of moeder op dochter weet wel...).
Die long-term pleasure visualiseerden we in een infinity, waarbij de segmenten agro/build/recycling elk hun hoekje hebben met hun respectievelijke trailers. Miss Blush ontwierp onder andere ook een 'onboarding pakket' om nieuwe collega's wegwijs te maken op hun nieuwe job. Wij tilden hun 'employer branding' naar een hoger niveau en creëerden onder andere de verpakking van het pakket, het verwelkomingsstickervel, de truck cover,... met de vier steeds terugkerende mascottes: workman Peter, sales expert Fred, clerk Sarah & trucker John. We all have a 'long-term pleasure' state of mind. How about you?
Voor de nieuwe 'Organic Soft' reeks van de ‘Play & Go’ opbermatten creëerden we een stalenkaart, waarbij we voor deze sensibele, sustainable collectie onze inspiratie zochten in de natuur. Aangezien er door corona weinig beurzen doorgingen, werd als oplossing een box - inclusief stalenkaart, moodboard en bag - omgetoverd tot mini-beurs die de klant thuis kon verder doornemen en bestuderen. Oplossingsgericht werken? Check!
ATRAC is reeds 20 jaar actief in België als vaste partner van STAS, de producent van hoogwaardige zelflossers en kippers. ATRAC verzorgt voor hen het exclusieve dealership waar service aan de eindklant en eindgebruiker centraal staat. Onderhoud, herstellingen en 24/24 depannage van trailers, they do it all! Miss Blush werkte voor iedere werknemer een mascotte uit die in playful visuals resulteerden. En we laten ook niet op ons wachten, want de indoor branding (‘Waiting for you to pick me up’) werd ook door Miss Blush uitgedacht en -gewerkt; een échte eyecatcher!
Om het nieuwe jaar mooi in te zetten hebben ze bij het accountancy bureau ‘Lievyns’ er de traditie van gemaakt hun nieuwjaarskaart telkens in een verfrissend jasje te steken. Miss Blush hielp hun hier graag bij. Ook deze keer werd er rijkhalzend uitgekeken naar het resultaat. Met enorm veel fijne reacties van hun klanten tot gevolg. Accountancy hoeft dus absoluut niet saai te zijn!
Verantwoord ondernemen met focus op klant en medewerker, dat is Vento’s eerste prioriteit/daar staat Vento voor. Met hun ruim aanbod geperste hulpstukken, profielen & toebehoren is dit familiebedrijf dé specialist in de productie van ronde verbindingsstukken. Voor Vento werkte Miss Blush een marketing strategie uit waarbij we de aanzet hebben gemaakt voor de branding van hun social media kanalen, maar ook het logo werd ‘opgefrist’ (inclusief nieuwe baseline), we hebben een mascotte gecreëerd (de welbekende ‘airman’) én er een animatie van gemaakt,… maar ook de website, flyer en fotografie zijn bij ons de revue gepasseerd! Rebranding… we go all the way!